OFERTE

ÎNTREABĂ 1000 DE MOLDOVENI

By 24 august 2022 septembrie 16th, 2022 No Comments

Compania Date Inteligente, specializată în cercetări sociologice, vine cu o promoție publicul larg de a include întrebări în cercetările noastre lunare. În anul 2022, vor fi efectuate cercetări în lunile septembrie, octombrie, noiembrie și decembrie, iar clienții pot alege în care luni să se culeagă datele.

Această promoție poate fi utilă:

  • Cercetătorilor care urmează să scrie o teză de licență, masterat sau doctorat.
  • Agenților economici pentru a aflat informații despre percepția consumatorilor, atitudinilor și cunoștințele lor cu privire la anumite fenome.
  • Publicului general, care este curios să afle răspunsul la unele întrebări.
  • Reprezentanților mass-media, care doresc să afle cât de cunoscute sunt în rândul consumatorilor și care e gradul de satisfacție al lor.
  • Dezagregări ai acestor indicatori pe următoarele categorii:
  • Mediu: Urban / Rural
  • Categorii de vârste: 18-29 ani; 30-44 ani; 45-59 ani, 60 și peste ani.
  • Regiuni: Nord / Centru/ Mun. Chișinău / Sud / Găgăuzia
  • Nivelul de venituri: (3 categorii la solicitare)
  • O altă categorie demografică la alegere.

Durata promoției:

Pentru comenzi pentru luna octombrie: 10 octombrie 2022.

Pentru comenzi pentru luna noiembrie: 1 noiembrie 2022..

Pentru comenzi pentru lunile noiembrie și decembrie: 15 octombrie 2022.

Oferta comercială:

  • O întrebare în chestionar – 200€
  • Două întrebări în chestionar – 390€
  • Trei întrebări în chestionar – 580€
  • Patru și mai multe întrebări în chestionar – 175€ per întrebare.
  • La întrebările de tip baterie (sub formă de tabel cu coloane – întrebări și rânduri – variante de răspuns), pentru fiecare sub-întrebare, în afară de prima – câte 50€ suplimentar.
  • Plata se va face în MDL, la cursul BNM din ziua semnării contractului, iar prețurile nu conțin TVA.

Detalii metodologice: cercetarea se va face pe un eșantion reprezentativ la nivel național de minim 1000 de respondenți, dintre care circa 67% din interviuri vor fi făcute la telefon (CATI), 30% – interviuri în teren (CAPI) și 3% – interviuri on-line (CAWI). Eroarea maximă de eșantionare va fi de ±3%.

Leave a Reply