OFERTE

Află notorietatea brandului

By 25 august 2022 septembrie 16th, 2022 No Comments

Compania Date Inteligente, specializată în cercetări sociologice, vine cu o promoție pentru agenții economici pentru analiza notorietății brandurilor lor. În anul 2022, vor fi efectuate cercetări în lunile septembrie, octombrie, noiembrie și decembrie, iar clienții pot alege în care luni să se desfășoare studiul de notorietatea a brandului.

Un studiu de notorietate a brandului va include următoarele componente:

  • Numărul estimativ de moldoveni care cunosc brandul respectiv.
  • Numărul estimativ de moldoveni care au procurat brandul respectiv în ultimele 12 luni.
  • Net Promoting Score – un indicator care arată probabilitatea de recomandare a brandului altor persoane.
  • Gradul de satisfacție privind produsele brandului respectiv pe o scară de la 1 la 10.
  • Dezagregări ai acestor indicatori pe următoarele categorii:
  • Mediu: Urban / Rural
  • Categorii de vârste: 18-29 ani; 30-44 ani; 45-59 ani, 60 și peste ani.
  • Regiuni: Nord / Centru/ Mun. Chișinău / Sud / Găgăuzia
  • Nivelul de venituri: (3 categorii la solicitare)
  • O altă categorie demografică la alegere.

Durata promoției:

Pentru comenzi pentru luna octombrie: 10 octombrie 2022.

Pentru comenzi pentru luna noiembrie: 1 noiembrie 2022..

Pentru comenzi pentru lunile noiembrie și decembrie: 15 octombrie 2022.

Oferta comercială:

  • Studiu de notorietate pentru un brand, o lună – 200€
  • Studiu de notorietate pentru două branduri, o lună – 390€
  • Studiu de notorietate pentru trei branduri, o lună – 580€
  • Studiu de notorietate pentru patru și mai multe branduri – 175€ per brand pe lună.
  • Plata se va face în MDL, la cursul BNM din ziua semnării contractului, iar prețurile nu conțin TVA.

Notă: pot fi solicitate studii de notorietate a brandurilor proprii, dar și a companiilor concurente. Detalii metodologice: cercetarea se va face pe un eșantion reprezentativ la nivel național de minim 1000 de respondenți, dintre care circa 67% din interviuri vor fi făcute la telefon (CATI), 30% – interviuri în teren (CAPI) și 3% – interviuri on-line (CAWI). Eroarea maximă de eșantionare va fi de ±3%.

Leave a Reply