
Compania Date Inteligente, specializată în cercetări sociologice, vine cu o promoție pentru politicieni sau potențiali politicieni pentru analiza notorietății brandului lor politic personal. În anul 2022, vor fi efectuate cercetări în lunile septembrie, octombrie, noiembrie și decembrie, iar clienții pot alege în care luni să se desfășoare studiul de notorietatea a brandului politic personal.
Un studiu de notorietate a brandului politic personal va include următoarele componente:
- Numărul estimativ de moldoveni care îl cunosc.
- Numărul estimativ de moldoveni care cunosc până la 3 posibili concurenți sau politicieni de referință.
- Probabilitatea ca respondenții să voteze pentru (potențialul) politician.
- Nivelul de încredere în (potențialul) politian.
- Profilul demografic al susținătorilor (potențialului) politician următoarele categorii:
- Mediu: Urban / Rural
- Categorii de vârste: 18-29 ani; 30-44 ani; 45-59 ani, 60 și peste ani.
- Regiuni: Nord / Centru/ Mun. Chișinău / Sud / Găgăuzia
- Nivelul de venituri: (3 categorii la solicitare)
- Partid pe care simpatizează mai mult.
- Principalii vectori geopolitici
- O altă categorie demografică la alegere.
Durata promoției:
Pentru comenzi pentru luna octombrie: 10 octombrie 2022.
Pentru comenzi pentru luna noiembrie: 1 noiembrie 2022..
Pentru comenzi pentru lunile noiembrie și decembrie: 15 octombrie 2022.
Oferta comercială:
Pentru eșantion național: (1000+ respondenți)
- Studiu de notorietate a brandului politic personal
- Studiu de notorietate a brandului politic personal, două ediții (a doua ediție după 3 sau 6 luni)
- Studiu de notorietate a brandului politic personal, trei ediții (la fiecare 3 luni)
- Studiu de notorietate a brandului politic personal, patru ediții (la fiecare 3 luni)
Pentru eșantion local: (200 respondenți în cadrul unei localități sau raion)
- Studiu de notorietate a brandului politic personal
Plata se va face în MDL, la cursul BNM din ziua semnării contractului, iar prețurile nu conțin TVA.
Detalii metodologice: cercetarea se va face pe un eșantion reprezentativ la nivel național de minim 1000 de respondenți, dintre care circa 67% din interviuri vor fi făcute la telefon (CATI), 30% – interviuri în teren (CAPI) și 3% – interviuri on-line (CAWI). Eroarea maximă de eșantionare va fi de ±3%. Studiile locale vor fi efectuate pe eșantioane reprezentative local, la nivel de raion sau localitate, 200 respondenți, iar metoda de intervievare va fi mixtă: față-în-față și la telefon.